subota, 6. srpnja 2013.

kako se udebljati?

  KAKO SE UDEBLJATI????

Svakodnevno gledamo na tv-u, internetu, te raznim časopisima  savjete za mršavljenje. A što je sa ljudima koji žele baš suprotno, udebljati se...?? Ukoliko spadate u tu skupinu ljudi koji muku muče sa manjkom kilograma, na pravom ste mjestu, nastavite čitati!

Kao i mnogi ljudi u svojoj mladosti vodio sam bitku sa nedostatkom kilograma. Sa visinom od 195 cm i težinom od nekih cca 70 kilograma nisam bas spadao u izrazito privlačne primjerke muškog roda. Kroz cijelu srednju školu, a i kasnije  moja fizička građa zadavala mi je brige i mnoge komplekse.   Da se razumijemo, tada se nisam htio udebljati zbog zdravstvenih razloga već isključivo poradi fizičkog izgleda. Pored ugodno popunjenih ili nabildanih momaka, cure baš i nisu bile lude za visokim žgoljavcem! Koliko god sam jeo, jednostavno nisam mogao dobiti niti gram. Čak sam i krenuo u teretanu zanesen snovima o velikim mišićima, i nisam polučio nikakav uspjeh. Ipak odlučan da uspijem, pohađao sam tečaje o prehrani, skupljao znanje na internetu, informirao se o pravilnom  načinu vježbanja, te sam kroz vremenski period od pet godina stekao ogromno znanje koje sam primjenio na sebi i polučio veliki uspjeh!

Danas imam 105 kilograma, što na moju visinu ( 195 cm ) jako lijepo stoji.                

Danas imam 105 kilograma, što na moju visinu ( 195 cm ) jako lijepo stoji.            
    
ŠTO TREBAM RADITI DA SE UDEBLJAM...???

Nekim ljudima je potrebno puno vremena da dobiju jedan kilogram i jako malo vremena da izgube pet kilograma. Iako bi mnogi ubili za takav metabolizam,  iz osobnog iskustva mogu reći da je jako teško boriti se sa nedostatkom kilograma. „ Koliko god jeo, ništa se ne vidi na meni.“  Dali vam je poznata ta rečenica? Ne pomažu ni stari  „ narodni “ savjeti: „ pij sto više mlijeka “, „ jedi prije spavanja „ , itd...

 Da pređemo na stvar!!!

Sa ciljem da pomognem svima vama koji muku mučite sa kilogramima  napisao sam jednu kratku knjigu sa točnim uputama što i kako morate jesti, koliko puta dnevno, te koje vježbe izvoditi da vam se dobivena težina pravilno rasporedi. Svaki obrok je posebno objašnjen, napisano je nekoliko menija koje možete kombinirati, a najbitnije je to što su meniji prilagođeni ovoj današnjoj krizi, tako da neće zahtjevati velike financijske izdatke. To su sve  namirnice koje svakodnevno jedete, samo što su međusobno kombinirane  za postizanja maksimalnih razultata.
Pored detaljno objašnjene prehrane, također su i prikazane vježbe koje bi bilo poželjno izvoditi za muškarce i žene. Vježbe su podijeljenje u dvije skupine ( do 18 godina ), ( više od 18 godina).
Kod svake vježbe je prikazan pravilan način izvođenje, te mišićna skupina koju pogađa.
  Postoji više programa, za muškarce i žene. Cilj im je kod muškaraca nabiti mišićnu masu, a kod žena udebljati se bez prevelikih mišića, celulita i strija!
Svatko se može udebljati, samo nemojte očekivati da će te za mjesec dana dobiti 20 kilograma čistih mišića.

Ukoliko se budete pridržavali mog programa prehrane u prvih mjesec dana dobit će te od 5 kilograma pa naviše, ovisno o svakom čovjeku. Prvi mjesec je najteži zbog prilagodbe organizma, a svaki sledeći mjesec ostvarivat će te sve veće i veće rezultate!

KAKO DO KNJIGE I KOLIKA JE CIJENA?

 pošaljite svoje ime i prezime, te državu u kojoj živite.
( npr. Marko Marković Hrvatska)
U roku od par sati na vašu mail adresu doći će vam kratke upute kako doći do knjige.
Unutar knjige imate mail na koji možete postavljati pitanja vezana uz knjigu, te će vam na ista biti odgovoreno u što kraćem roku!
Cijena knjige je 50 kuna.  ( nažalost nisam je mogao dati besplatno, zbog velikog truda i znanja koje je u nju uloženo.)

Srdačan pozdrav!

Nema komentara:

Objavi komentar